17 sierpnia 2014

Wspomnienia z Avangardy 2014 :)

7-10 sierpnia, Politechnika Warszawska, konwent Avangarda 9I ja tam byłam, pyszną kawę piłam i nie miałam czasu robić zdjęć :D

No, dokładnie to byłam w piątek i w sobotę. Było cudownie, nie mogę się jubileuszowej. 10tej edycji Avy doczekać :D
Kogo poznałam w tym roku? Jana "Jaśka" Madejskiego, autora mechaniki gry neoplanszowej "Gamedec", Mariusza z Uroczyska, Arkadiusza Grzeszczaka i mnóstwo innych pozytywnych osób.
Oczywiście konwent byłby nie ważny gdybym nie spotkała Farina i Martina Anna.
Żal było wracać, ale cóż, POLCON'14 już nie długo i znów się całą ekipą spotkamy :D
Kilka zdjęć:





WIęcej zdjęć nie zrobiłam, nie było czasu, ciągle gdzieś, ciągle coś :D Naładowałam akumulatory, zebrałam pochwały za repliki Kamieni Torkilowskich i co? Tęsknię już :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne. Buziaki :*