14 grudnia 2014

Laurus

Prezent wręczony, mogę się więc pochwalić co wykonałam.

Wraz ze znajomym nagraliśmy audiobooka w prezencie urodzinowym dla Martina Ann Drimma.
Wykonałam folder na płytę CD i pudełko na folder. Wszystko z papierów od Scrapakivi z kolekcji Be Optimistic :D


 Laurus to jeden z bohaterów Gamedeca.  Jest on również głównym bohaterem fanfiku, który nagraliśmy.
To była niesamowita przygoda, która sprawiła nam mnóstwo radości. Mamy również z Kthaarą cichą nadzieję, że i Autorowi się podoba :)
A tu już pudełko :



Zdjęcia robione na szybko, pogoda paskudna (a jaka może być, kiedy mi zależy na ładnych zdjęciach? :D ) a ja chociaż raczkuję w zabawie z papierem jestem zadowolona z efektu :)
(klik, klik, klik) niespodziewajka :)




Folder (bez pudełka) zgłaszam na Wyzwanie z Gościem #36 u Scrapakivi. Sowy nie ma, ale jest granatowy kolor, mroźny brokat i białe, niby ośnieżone roślinki.



Pozdrawiam słonecznie :*
Linka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne. Buziaki :*