15 marca 2015

Różany domik na kukułki ;)

Na taki domik już dawno miałam ochotę. Do dziś trwa wyzwanie u http://scrapakivi.blogspot.com na coś wiosennego i zielonego. Domeczek poskładałam od podstaw sama z papieru akwarelowego, który pomalowałam na zielono. Później wystarczyło skleić, doczepić różyczki z pianki i kwiatuszki wycięte z dziurkaczy, jakiś sznurek, listki z jakiejś kwiaciarnianej gałązki, ptaszki ze sklejki i szklane "krople rosy".
Nawrzucałam już do środka kukułek, jeśli będę chciała coś słodkiego będę sobie polowutku wyjmować.

W rzeczywistości jest bardziej zielony niż turkusowy co widać po biedronkach, które na zdjęciu nie są świeżo czerwone tylko lekko przypudrowane :)


Ozdabianie takiego domku to świetna sprawa. Czas najwyższy zaopatrzyć się w tekturkowe budki z oferty Rapakivi :)
Buziaki i słonecznego dnia :)

2 komentarze:

  1. Świetny domek, ja bym nie mógł trzymać cuksów w domku, bo ciągle bym w nim grzebał. ^__^
    Piękne są te różyczki piankowe.
    Dużo słoneczka i żeby te kukułki się rozmnażały w tym domeczku i żeby ich nigdy nie zabrakło.
    Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, wiosenny domek. U mnie tez te słodkości długo, by w domku nie zagrzały miejsca. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne. Buziaki :*