17 marca 2015

Zakładkowo :D

Mam zamiar na stałe wrócić do rękodzielniczego świata. Zajrzałam ostatnio na mojego bloga na pingerku i aż się mi łza w oku zakręciła :') Tylu wspaniałych ludzi, tyle wspomnień!
Kto mnie zna z pingera proszę się ujawnić! :D

Dziś dla otuchy trochę zakładek. Żeby nie było, że nic nie robię.
Ostatnio robiłam zakładki, tak dla relaksu. Część już wrzuciłam na Agrafkę, ale jeszcze chwila :)
Są z różnych kamyków, howlitowych czaszek, łączników.

Dokładniejszą specyfikację podałam na fan pejdżu rośLinki Klik Klik gdzie wszystkich serdecznie zapraszam.


Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego ukochango Gamedeca :D









Na dziś to chyba tyle. Niedługo znów napiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne. Buziaki :*